دستورات رئیس کل دادگستری تهران برای رفع مشکلات واحدهای صنعتی صفادشت

https://safadasht.ir/?p=11916

رئیس کل دادگستری استان تهران در بازدید میدانی از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی صفادشت ملارد، دستورات لازم برای رفع مشکلات این واحدها را صادر کرد.
14020324000484_Test_NewPhotoFree

به گزارش روابط عمومی شهرداری صفادشت به نقل از خبرگزاری فارس ، علی القاصی رئیس کل دادگستری استان تهران صبح امروز در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی صفادشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی در دادگستری استان تهران، جلسات ستاد را به صورت منظم با حضور کلیه اعضاء تشکیل دادیم و برنامه را بر این گذاشتیم که مسائل را به صورت میدانی پیگیری کنیم.

وی گفت: حجت الاسلام محسنی اژه ای در شورای عالی قوه قضائیه دستوری صادر کرد که مدیران با حضور میدانی در محل کار مستقیما وضع موجود را ببینند و تصمیمات لازم را اتخاذ کنند، لذا امروز جلسه ستاد پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان تهران را در محل شهرک های صنعتی صفادشت با حضور اعضای ستاد و دستگاه های ذی ربط و مدیران واحدهای تولیدی برگزار کردیم.

رئیس کل دادگستری استان تهران بیان کرد: در ابتدا بازدیدهای سرزده از تعدادی از واحدهای تولیدی داشتیم که با مسائل و مشکلاتی روبرو بودند که از جمله این مشکلات مربوط به تسهیلات بانکی به لحاظ تاخیر در اعطای تسهیلات جهت تکمیل پروژه بود که از طریق بازرس کل استان تهران و همچنین ستاد اقتصاد مقاومتی موضوع در دستور پیگیری قرار گرفت و مقرر شد که با مکاتبه و اقدامات قضایی با بانکهای عامل موضوع تا حصول نتیجه پیگیری شود.

القاصی ادامه داد: بخشی از مشکلات واحدهای تولیدی این شهرک صنعتی نیز مربوط به تامین زمین و توسعه فضاهای تولیدی بود که در دستور کار ستاد قرار گرفت و مقرر شد که ما با دستگاه های متولی مذاکره و پیگیری های لازم را انجام دهیم.

وی با بیان اینکه بعضی از واحدهای تولیدی نیز در رابطه با تاخیر در وارد کردن بعضی کالاهای مکمل گلایه داشتند، افزود: این واحدهای تولیدی به صورت زنجیره هستند و با تکمیل قطعات این زنجیره، محصول نهایی تولید می شود و باتوجه به مشکلات یکی از واحدهای تولیدی در این زمینه، قرار شد پیگیری های لازم انجام شود.

رئیس کل دادگستری استان تهران خاطرنشان کرد: آنچه که در واحدهای تولیدی مشاهده می کنیم، حاکی از ایران قوی برای مردم ایران است و نکته افتخارآمیز و غرورآفرین این است که حتی دستگاه های تولیدی مادر نیز در همین مجموعه از طریق شرکت دانش بنیان و فناوری با کیفیت بالا ساخته می شود.

القاصی در پایان با اشاره به اینکه دولت آمریکا با ایجاد تحریم ها به ما خدمت کرد، ادامه داد: ثمره تحریم ها ساختن ایران قوی است و آینده ایران به دست دانشمندان و جوانان بااراده ساخته می شود.

 رئیس کل دادگستری تهران صبح امروز از سه واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی صفادشت ملارد بازدید و در جریان مسائل و مشکلات این واحدها قرار گرفت و در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در فرهنگسرای صفادشت ملارد شرکت کرد.

 

انتهای پیام/

آدرس: ملارد، صفادشت، بلوار امام خمینی (ره)، شهرداری صفادشت

تلفن: 3-02165432550

ایمیل: info@safadasht.ir