یادواره شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم بخش صفادشت با حضور استاندار تهران

https://safadasht.ir/?p=9383

IMG_20220928_203521

محسن منصوری استاندار تهران شامگاه چهارشنبه ششم مهر در مراسم یادواره شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم بخش صفادشت با گرامیداشت یاد شهدای انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و مدافعان حرم کشورمان و نیز شهدای تیپ های فاطمیون، زینبیون و حیدریون و به ویژه شهدای امنیت، اظهار داشت: دفاع مقدس ما یک دانشگاه تمام عیار بود و تجربه آن در تک تک لحظات به کمک ما تمده است از جمله همین ایامی که پشت سر می گذاریم‌.

وی افزود: گاهی ادبیات ما حق مطلب را درباره دفاع مقدس ادا نمی کند از جمله اینکه گاهی می گوییم ما یک وجب از خاک‌ کشور را در آن ۸ سال از دست ندادیم، اما این کمترین دستاورد دفاع مقدس است، در حالی که ما با چند سلاح محدود وارد جنگ شدیم و با چندین تیپ و لشکر مجهز بیرون آمدیم.

منصوری به تجربه درس ولایتمداری و ادب آموزی در محضر ولایت در دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: آنجا که امام راحل فرمودند خرمشهر و مهران باید آزاد شود و رزمندگان ما این دستور را اجرا کردند، تمرین ولایتمداری بود.

وی با تاکید بر اینکه ما دفاع مقدس را برای موزه نمی خواهیم اظهار داشت: خدا نگذرد از کسانی که در دوره مدیریتشان گفتند فلان تجربه دفاع مقدس را باید به موزه ها سپرد.

استاندار تهران گفت: در همین اغتشاشات اخیر دائما از تجارب دفاع مقدس استفاده می کنیم و دشمن هم به لطف خدا از احمق ترین افراد است چون با تحلیل های سخیف می خواهد به کشور ضربه بزند و در اوج توانایی و قدرت کشور خیال براندازی دارد.

وی برافراشتن تصویر سردار شهید قاسم سلیمانی را در سازمان ملل از سوی رییس جمهور، نشانه عزت کشور خواند و بیان کرد: دشمن اساسا از ظرفیت‌های هیات ها و منابر و سایر ظرفیت‌های اختصاصی شیعه غافل است.منصوری گفت: ما به لطف خدا در بهترین شرایط خود به سر می بریم، اما دشمن مانند مگس دنبال زخمی می گردد که روی آن بنشیند.

وی اظهار داشت: در وقایع اخیر با جنگ احزاب در حوزه رسانه ای مواجهیم. دشمن در شبکه های معاند گاهی شبی تا ۱۰۰ پست منتشر کرد و کسانی که کار رسانه کرده اند می دانند که این میزان پست چه میزان لجستیک می خواهد.

استاندار تهران گفت: بسیاری از توییت ها علیه امنیت کشور در عربستان و آلبانی طراحی و تولید شده است و بسیاری از اغتشاشگران اعتراف کردند که پول گرفته اند تا آشوب کنند و ما حتما با آنها برخورد خواهیم کنیم.

وی ادامه داد: در اغتشاشات سال های ۹۶ و ۹۸ اگر عده ای اغتشاشی می کردند ، عده ای هم می ایستادند و نگاه می کردند، اما امسال به واسطه بصیرت و آگاهی مردم حتی کسی نایستاد اغتشاشات را نگاه کند.

منصوری با تاکید بر اینکه مردم، اشتباه مسئولان را به پای نظام نمی گذارند، گفت: البته در وقایع اخیر هیچ اشتباهی هم رخ نداد و نیروی انتظامی به گواهی مستندات نه قصوری داشت و نه تقصیری.

وی ادامه داد: مرحبا به نیروهای انتظامی ما که در اوج اقتدار برخورد مهربانانه حتی با بعضی اغتشاشگران داشتند.

استاندار تهران گفت: با اطلاع عرض می کنم، قصه اخیر تمام شده است و تهران چند شب است در امنیت به سر می برد، البته دشمن درصدد ناامن سازی است.

وی تصریح کرد: ببینید دشمن چقدر ناامید شده است که یکی از سردمداران اغتشاش از خارج از کشور با عوامل داخلی شان تماس گرفته بود و گفته بود به هر ترتیب که می توانید نگذارید آتش آشوب ها خاموش شود، حتی اگر در یک بن بستی یک سطل آشغال آتش بزنید.

منصوری گفت: ما حساب افراد فریب خورده و غافل را از آشوبگران جدا می کنیم، اما در این میان با سلبریتی هایی که در آتش اغتشاشات دمیدند برخورد می کنیم و با آن کسی که قراردادهای چند ۱۰ میلیاردی با صدا و سیما می بندد اما در موقع آشوب ها علیه امنیت و نظام موضع می گیرد.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: البته ممکن است به دلایل و مصالحی، به بعضی پرونده ها به صورت فوری رسیدگی نکنیم، اما حتما بعد از گذشت چند روز و در موقع مناسب به آنها رسیدگی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

آدرس: ملارد، صفادشت، بلوار امام خمینی (ره)، شهرداری صفادشت

تلفن: 3-02165432550

ایمیل: info@safadasht.ir