اجرای طرح بهسازی و زیباسازی بلوار الغدیر صفادشت

https://safadasht.ir/?p=12870

photo6426560862 (1)

شهرداری به منظور ایجاد فضای مناسب شهری برای اوقات فراغت شهروندان در راستای ایجاد شهری سالم، مسیر پیاده روی و دوچرخه سواری حاشیه بلوار الغدیر را با هدف حفظ ایمنی در پیاده روی و دوچرخه سواری شهروندان اجرا می نماید.

به گزارش روابط عمومی شهرداری صفادشت: محمدعلی کریمی شهردار صفادشت گفت: به منظور تحقق اهداف شهرسالم و با هدف ایجاد فضای مناسب شهری برای استفاده شهروندان در اوقات فراغت اقدام به اجرای بهسازی و زیباسازی محور بلوار الغدیر نموده است.

شهردارصفادشت عنوان داشت:عملیات اجرایی پروژه مسیر پیاده روی و دوچرخه سواری حاشیه بلوارالغدیر به طول حدود۲ کیلومتر و با اعتبار۷۸ میلیارد ریال از ابتدای سالجاری شروع گردیده و در حال حاضر حدود یک کیلومتر اجرای زیرسازی، جدول گذاری و سنگ فرش مسیرپیاده روی انجام شده است.

وی افزود: اجرای این پروژه درجهت رسیدن به شعارشهر سالم مورد توجه مدیریت شهری قرار گرفته و با هدف ایجاد مکانی امن برای خانواده ها و ورزشکاران جهت انجام پیاده روی و دوچرخه سواری،توسعه ورزش همگانی در سطح شهر افزایش سلامت شهروندان می باشد و معتقدیم توجه به اوقات فراغت شهروندان موجب ایجاد فضای شاد و سرزنده وتحقق شاخص های شهرسالم می گردد.

کریمی درپایان گفت:امیدواریم بتوانیم طبق برنامه زمان بندی تا پایان سال‌جاری پروژه را تکمیل و شاهد بهره برداری آن باشیم.

 

انتهای پیام/

آدرس: ملارد، صفادشت، بلوار امام خمینی (ره)، شهرداری صفادشت

تلفن: 3-02165432550

ایمیل: info@safadasht.ir