استاندار تهران پروژه های عمرانی صفادشت را افتتاح کرد

https://safadasht.ir/?p=10587

علیرضا فخاری بمنظور افتتاح پروژه های عمرانی، خدماتی و ورزشی شهرستان ملارد به این شهرستان سفر کرد.
170172727

به گزارش روابط عمومی شهرداری صفادشت ، علیرضا فخاری استاندار تهران روز چهارشنبه همراه با مسئولان استانی و شهرستانی با حضور در مزار شهدای شهرستان ملارد به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه فجر به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

 

فخاری در این مراسم ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهار داشت: حرکت بزرگی که مردم در طول ۴۳ سال انقلاب اسلامی برای احیای استقلال، آزادی و شکل گیری جمهوری اسلامی داشتند، حرکتی بی بدیل است.

وی افزود: باید به خاطر ملتی استوار، مقاوم و ایثارگر به خود ببالیم تا مردم، کشور را در مسیر درست حمایت و هدایت کنندو در نظام مشارکت جویانه کشور قدم های مثبتی بردارند.

استاندار تهران با اشاره به مشارکت خیرین برای ساخت این مدرسه خاطرنشان کرد: اقدامات امروز در راستای همگن کردن حوزه های زیرساختی آموزشی بین خیرین و دستگاه ها است تا به کمک آنها زمینه های توسعه این شهرستان و کشور فراهم شود.

بازدید استاندار تهران از سالن سینمایی فرهنگسرای بعثت ملارد

علیرضا فخاری در ادامه سفر خود به شهرستان ملارد از سالن سینمایی فرهنگسرای بعثت بازدید بعمل آورد. این سالن سینمایی که توسط شهرداری صفادشت در فضایی به مساحت ۱۴۳ متر مربع با ظرفیت ۱۱۴ و با مبلغ بالغ بر ۹ میلیارد ریال احداث شده که از استانداردهای خوبی شامل سیستم های صوتی و تصویری جهت پخش فیلم های سینمایی برخوردار است.

 

آغاز عملیات اجرایی فاضلاب شهر و شهرک صنعتی صفادشت

پروژه فاضلاب شهری صفادشت در شهرک صنعتی با حضور فخاری استاندار تهران با اعتباری بالغ بر ۸ هزار میلیارد ریال امروز کلنگ‌زنی شد گفتنی است عملیات اجرایی پروژه فاضلاب شهرک صنعتی صفادشت با مشارکت شهرداری توسط قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه این شهر آغاز خواهد شد که می تواند ذخیره منابع آبی خوبی برای منطقه شهرک صنعتی نیز باشد.

 افتتاح مجتمع اداری شهید سلیمانی صفادشت

مجتمع اداری شهید سلیمانی صفادشت با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال با حضور استاندار تهران افتتاح و وارد فاز بهره‌برداری خواهد شد.

مجتمع اداری شهید سلیمانی که توسط شهرداری صفادشت عملیات عمرانی آن انجام شده است در زمینی به مساحت ۶۰۰ متر مربع با زیربنای ۵۲۰۰ متر در ۸ طبقه با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال اجرا و برای ارائه خدمات به مردم شهر صفادشت آماده بهره برداری است. در سفر یک روزه فخاری استاندار تهران تعداد قابل توجهی پروژه عمرانی در بخش های مختلف شهری و روستایی شهرستان ملارد ،کلنگ زنی، افتتاح و وارد فاز بهره‌برداری شد.

افتتاح درمانگاه امام حسن مجتبی(ع) صفادشت

ساختمان درمانگاه شهرک امید با اعتباری بالغ بر ۵۰ میلیارد ریال در زمینی به مساحت ۵۵۳۱ متر مربع با زیربنای ۷۴۰ متر مربع با حضور افتخاری استاندار تهران افتتاح شد.

 

انتهای پیام/

آدرس: ملارد، صفادشت، بلوار امام خمینی (ره)، شهرداری صفادشت

تلفن: 3-02165432550

ایمیل: info@safadasht.ir