برقراری ۲ هزار تماس مردمی با سامانه ۱۳۷

https://safadasht.ir/?p=11129

 رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری ۱۳۷ از پیگیری بیش از 2  هزار و 80 گزارش ویژه مردمی در این سامانه خبر داد و گفت:  در سال گذشته بیش از  2  هزار تماس مردمی با سامانه 137 صورت‌گرفته است و این سامانه به‌صورت  شبانه‌روزی آماده دریافت اطلاعات و رسیدگی به گزارش‌ها مردمی است.
asadi-safa-768x511

به گزارش روابط‌عمومی شهرداری صفادشت، مصطفی اسدی صفا، با بیان اینکه در بازه زمانی ۱۲ماهه سال گذشته بیش از   ۲ هزار  و ۸۰  فقره پیام مردمی به‌صورت صوتی و متنی  بعد از رسیدگی از سوی حوزه‌های اجرایی و بازخوردسنجی، با رویکرد کنترل و نظارت ستادی مورد بررسی سیستمی و بازدید میدانی قرار گرفته است، گفت: کارشناسان مرکز سامانه مدیریت شهری بعد از ارجاع موضوعات شهروندی به واحدهای مربوطه نسبت به پیگیری و آن اقدام کرده و تا حصول نتیجه مطلوب با شهروندان در ارتباط هستند.

رئیس مرکز سامانه مدیریت شهری  ۱۳۷ صفادشت  هدف از کنترل و نظارت بر فرایندهای رسیدگی را افزایش اثربخشی‌ها، اعتمادسازی و تلاش برای ایجاد رضایتمندی عمومی از یک‌سو، حرکت در مسیر ارتقای رضایت‌مندی شهروندان از خدمات شهرداری عنوان کرد.

اسدی صفا، مهم‌ترین اولویت‌های این سامانه در نظارت بر رسیدگی به پیام‌های مردمی را نیز مورد اشاره قرارداد و گفت: پاسخگویی سریع و ارجاع پیام‌های مردمی به واحدهای مربوطه، پایش و کنترل کیفی پیام‌های ارجاع شده و اقدام قانونی و به‌موقع در مواجهه با موضوعات شهری از سوی واحدهای رسیدگی‌کننده که موجب رضایت‌مندی  شهروندان می‌شود از جمله مواردی است که در سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری صفادشت در سال ۱۴۰۱ انجام شده است.

مدیر روابط‌عمومی شهرداری صفادشت با بیان اینکه شهروندان صفادشت و شهرک امید می‌توانند مشکلات خود را در حوزه مدیریت شهری با سامانه ۱۳۷ مطرح کنند، افزود: مرکز سامانه مدیریت شهری، پل ارتباطی ما با شهروندان است که می‌توانند هرگونه مشکل و معضل در حوزه شهری را اطلاع دهند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به ارجاع به واحدهای مربوطه و رفع آن اقدام شود.

وی در پایان با اشاره به راه‌های ارتباطی روابط‌عمومی شهرداری با شهروندان افزود: شبکه‌های اجتماعی (ایتا و بله) با شماره ۰۹۳۳۷۸۰۸۶۳۷ در خدمت شهروندان صفادشت و شهرک امید می‌باشد.

انتهای پیام/

آدرس: ملارد، صفادشت، بلوار امام خمینی (ره)، شهرداری صفادشت

تلفن: 3-02165432550

ایمیل: info@safadasht.ir