جلسه هماهنگی ستاد خدمات سفر و استقبال از نوروز در شهرستان ملارد

https://safadasht.ir/?p=10823

در اجرای خدمات مطلوب به مسافران نوروزی ۱۰ کمیته تخصصی در این ستاد مشخص شده که هر کدام وظایف مختلفی را براساس حوزه فعالیت سازمانی خود بر عهده دارند.
photo_2023-02-28_11-20-32

به گزارش روابط عمومی شهرداری صفادشت، نیروی انتظامی با اشاره به اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی، انتظامی و امنیتی در ایام تعطیلات نوروز درسطح شهرستان، از آمادگی ۱۰۰ درصدی پلیس برای استقبال از مهمانان و مسافران خبر داد.

راه‌اندازی دو ایستگاه فرهنگی و اجتماعی پلیس باهدف تعامل با مردم از جمله طرح‌های ویژه پلیس در ایام تعطیلات نوروز در راستای برقراری نظم و امنیت، ارتقاء احساس امنیت وآرامش و آسایش مردم است.

درادامه جلسه جابر کریمی فرماندار و رئیس ستاد خدمات سفر شهرستان ملارد، هدف از تشکیل این جلسه را ارائه خدمات مطلوب و مناسب به مسافرین و شهروندان و تامین رفاه ، آسایش و آرامش آنان عنوان کرد و گفت: باید نسبت به کاستی ها و کمبودهایی که در سنوات گذشته وجود داشت حساسیت نشان داده و آنها را در فرصت باقیمانده مرتفع نمائیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان ملارد گفت: بالا بردن ضریب ایمنی در جاده ها ، توجه ویژه به بهداشت و سلامت در مراکز پذیرائی و اقامتی ، تسریع و تسهیل در امداد و نجات در محورهای اصلی و فرعی و همچنین تأمین نیازهای بهداشتی و درمانی میهمانان نوروزی باید در اولویت کاری دستگاههای متولی قرار گیرد.

ایجاد آمادگی در مدارس ، مساجد و سالن های سرپوشیده ورزشی برای پذیرایی از مسافران، ارسال لیست کشیک نوروزی ادارات تا قبل از ۲۰ اسفند ، نظافت عمومی ، زیباسازی شهری و ایجاد حال و هوای استقبال نوروزی در شهرها و روستاها ، افزایش علائم راهنمائی رانندگی و هشدار دهنده ، نظارت محسوس و نامحسوس بر واحدهای صنفی و عرضه کننده مواد غذایی از دیگر مواردی بود که رئیس ستاد هماهنگی خدمات سفر نوروزی شهرستان ملارد آنها را خاطرنشان کرده و یادآوری نمود.

فرماندار ملارد در ادامه با اشاره به تقارن عید نوروز و ماه مبارک رمضان بر ضرورت انجام برنامه های فرهنگی و تبلیغی به ویژه برنامه های متناسب با ایام ماه مبارک و همچنین معرفی جاذبه های گردشگری شهرستان و نیز بازرسی و نظارت مستمر کمیته تنظیم بازار و بهداشت ستاد خدمات سفر به صورت شبانه روزی برای تأمین نیازمندیها و کالاهای اساسی شهروندان و مسافران نوروزی و تعیین نانوایی های کشیک در همه نقاط شهرستان تاکید کرد.

گفتنی است احسان زرگر نایب رئیس شورای اسلامی شهر صفادشت وکریمی شهردار صفادشت در این جلسه حضور داشتند.

انتهای پیام/

آدرس: ملارد، صفادشت، بلوار امام خمینی (ره)، شهرداری صفادشت

تلفن: 3-02165432550

ایمیل: info@safadasht.ir