حضور فرماندار ملارد در جلسه علنی شورای شهر صفادشت

https://safadasht.ir/?p=10076

 فرماندار ملارد به همراه معاونین با حضور در ساختمان شورای شهر صفادشت در پنجاه و یکمین جلسه علنی این شورا شرکت کرد.
photo_2022-12-18_09-49-51

به گزارش روابط عمومی شهرداری صفادشت فرماندار ملارد، در پنجاه و یکمین جلسه علنی ششمین دوره شورای اسلامی شهر صفادشت که با دستور پیگیری مسائل و مطالبات مدیریت حوزه شهری برگزار شد، شامگاه شنبه (۲۶ آذر) حضور یافت.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام خوبرو امام جمعه بخش صفادشت به بیان بخشی از مشکلات شهر و لزوم رسیدگی مسئولان شهرستانی و استانی به مسائل عنوان شده مطالبی را عنوان نمود.

در ادامه جلسه گزارشی از اقدامات عمرانی، خدماتی و سایر حوزه های صورت گرفته طی سالجاری و مسائل پیش رو توسط رئیس شورا و شهردار بیان گردید.

دیگر اعضای شورا نیز به صورت جداگانه عمده مشکلات و نیازهای شهرصفادشت را مطرح و پیگیری و رسیدگی به مطالباتشان را از فرماندار ملارد خواستار شدند.

تخصیص اعتبارات استانی برای اجرای فاضلاب شهری، استقرار ادارات خدمات رسان و دیگر دستگاه های دولتی در بخش، افزایش سهمیه آرد نانوائیها، تخصیص حق آبه از سد امیر کبیر برای کشاورزی و نوسازی حمل و نقل عمومی عمده مطالبه اعضای شورای شهر صفادشت بود که در این جلسه بیان گردید.

در ادامه این جلسه که ۳ ساعت به طول انجامید، جابر کریمی پیرامون اقدامات صورت گرفته و همچنین برخی موانع پیشرو و پاسخ به موارد مطرح شده به ایراد سخنرانی پرداخت.

انتهای پیام/

آدرس: ملارد، صفادشت، بلوار امام خمینی (ره)، شهرداری صفادشت

تلفن: 3-02165432550

ایمیل: info@safadasht.ir