خشت گذاری ۴۸ کلاس درس در صفادشت

https://safadasht.ir/?p=10602

آیین خشت گذاری 5 باب مدرسه با 48 کلاس درس در نهمین روز از دهه مبارک فجر با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش در صفادشت برگزار شد
photo_2023-02-09_12-00-16

تحول عظیم در حوزه آموزش و پرورش ملارد/آغاز احدات ۱۱۰ کلاس درس همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر در شهرستان ملارد

عملیات ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه سیدالشهدا (ع) به همت بخشداری کهریزک و کمیساریای پناهندگان در راستای افزایش سرانه آموزشی آغاز شد و تا مهرماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

آئین خشت گذاری ۶ باب مدرسه  با ۴۸ کلاس درس  در صفادشت با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران و مدیران شهرستان ملارد و بخش صفادشت برگزار شد.

شهردار صفادشت گفت : از ابزارهای و راهکارهای توسعه خدمات آموزشی و جلب مشارکت مردمی، ساخت مدارس است که در آن نقش مردم با عنوان خیران مدرسه ساز پررنگ و برجسته محسوب می‌شود.

کریمی با اشاره به رشد مهاجرت در شهرک امید صفادشت  لزوم برنامه ریزی مدون برای مدیریت تأمین سرانه‌ها افزود :یکی از سرانه‌های ضروری ساخت مدارس جدید است.

کلنگ احداث مدرسه ۱۲ کلاسه راز در محله حصارطهماسب صفادشت با اعتباری بالغ بر ۹۰۰ میلیارد ریال با حضور کریمی فرماندار ملارد و کریمی شهردار صفادشت جمعی از مسئولان شهرستانی و خیرین به زمین زده شد.

کلنگ احداث این مدرسه به همت خیر نیک اندیش دکتر حمیدرضا صمدی در زمینی به مساحت ۳ هزار ۷۰۰ متر مربع در دو طبقه زده شد.

کلنگ احداث مدرسه ۸ کلاسه خیر ساز در محله عبادیه صفادشت با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال با حضور کریمی فرماندار ملارد، حجت الاسلام خوبرو امام جمعه صفادشت،شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر صفادشت و اعضای مجمع خیرین و جمعی از مسئولان شهرستانی و خیرین به زمین زده شد.

کلنگ احداث این مدرسه به همت خیران نیک اندیش اسدی و هدایتی در زمینی به مساحت یک هزار ۵۰۰ متر مربع و با بنای ۲ هزار ۵۰۰ متر مربع در دو طبقه زده شد.

آموزشگاه ۸ کلاسه زنده یاد ولی محمدی در شهرصفادشت به همت شهرداری صفادشت ساخته خواهد شد.

گفتنی است؛ این ۸ کلاس درس در ۴۰۰ متر بنا با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰ میلیارد ریال از منابع شهرداری صفادشت احداث و تا پاییز سال ۱۴۰۳ تحویل آموزش و پرورش می‌شود.

آیین خشت گذاری توسعه ۸ کلاس های آموزشگاه زنده یاد ولی محمدی با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال مجری شهرداری صفادشت

 

 

انتهای پیام/

آدرس: ملارد، صفادشت، بلوار امام خمینی (ره)، شهرداری صفادشت

تلفن: 3-02165432550

ایمیل: info@safadasht.ir