روز صفادشت فرصتی برای معرفی ظرفیت های اقتصادی و سرمایه گذاری

https://safadasht.ir/?p=11722

رئیس شورای اسلامی شهر صفادشت گفت: با مصوبه شورای اسلامی شهر صفادشت 30 اردیبهشت روز صفادشت نام‌گذاری شده تا فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های اقتصادی و فرهنگی شهر باشد.
photo_2023-05-21_09-51-16

به گزارش روابط عمومی شهرداری صفادشت، خدایار رئیس شورای اسلامی شهر صفادشت با اشاره به اهداف مختلفی که برای این نام‌گذاری متصور است، تصریح کرد: صفادشت دارای ظرفیت‌های بسیاری است که یکی از راه‌هایی که صفادشت را بیشتر معرفی کرد و ظرفیت‌های آن را نشان داد همین نام‌گذاری بود.

خدایار  تأکید کرد: انتخاب روزی به‌عنوان صفادشت در واقع فرصتی برای معرفی ظرفیت‌های این شهرستان در حوزه فرهنگی، اقتصادی، کشاورزی و صنعتی است. باید از همه توان‌بخش صفادشت برای شناساندن قابلیت‌ها و ظرفیت‌های آن استفاده کرد.

وی بیان کرد: با وجود استقرار ۷ واحد دانشگاهی و آموزش عالی در شهر صفادشت، تلاش می‌کنیم زیرساخت‌های فرهنگی را برای ارتقای شاخص‌های فرهنگی در سایه همدلی، مودت و تعامل بین‌بخشی ارتقا دهیم به‌ویژه اینکه روز صفادشت  موجب هم‌افزایی دستگاه‌های اجرایی برای تأمین نیازهای مردم منطقه است.

رئیس شورای اسلامی شهر صفادشت با بیان اینکه  با بیان اینکه تنها راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی و پیشرفت و توسعه شهر حمایت از بخش خصوصی و جذب سرمایه‌گذار است  افزود: از سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاری در بخش صفادشت دعوت می‌کنیم که باتوجه‌به  همدلی ایجاد شده بین مسئولان نهادهای مختلف این شهر و اهتمام مدیریت شهری در تأمین زیرساخت‌های موردنیاز تولید در شهرک صنعتی غیردولتی صفادشت و دهک صفادشت را به‌عنوان بهشت سرمایه‌گذاری استان تهران  در اولویت خود قرار دهند.

 

انتهای پیام/

آدرس: ملارد، صفادشت، بلوار امام خمینی (ره)، شهرداری صفادشت

تلفن: 3-02165432550

ایمیل: info@safadasht.ir