روکش آسفالت ضلع شرقی بلوار دکتر موسی زرگر انجام شد

https://safadasht.ir/?p=15569

photo12616649796

محمدعلی کریمی شهردارصفادشت ازتکمیل روکش آسفالت ضلع شرقی بلواردکتر موسی زرگر به مساحت۶۵۲۸مترمربع خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری صفادشت،کریمی با اعلام این خبرگفت:در تداوم بهسازی معابر اصلی و فرعی درسطح شهرو شهرک امید و همچنین حریم شهربه منظور سهولت تردد شهروندان،باتلاش حوزه عمران شهرداری روکش آسفالت ضلع شرقی بلواردکتر موسی زرگرحدفاصل روستای ارسطو به دهک انجام گردید.

کریمی،آسفالت این محور را ازمطالبات شهروندان دو روستا در دیدارهای مردمی دانست و اظهار داشت؛تکمیل این پروژه علاوه برسهولت تردد ساکنین روستاهای مورداشاره،مسیر دسترسی به شهرک صنعتی دهک و شهرک صنعتی غیردولتی صفادشت نیز بوده و تا تکمیل محوراصلی جنوبی شهر،میتواند بعنوان یکی از مسیرهای جایگزین مورد استفاده قرارگیرد.

وی افزود؛تسطیح،زیرسازی ضلع شرقی این بلوار بابکارگیری ماشین آلات شهرداری انجام و طی چندروز گذشته آسفالت این پروژه با استفاده از۹۰۰تن آسفالت و هزینه ۱۸/۹۲۰/۰۰۰/۰۰۰ ریال ازمحل اعتبارات۸۰درصدحریم انجام و تکمیل گردید.

شهردارصفادشت در ادامه گفت:آسفالت و لکه گیری معابرطبق برنامه زمان بندی و براساس اولویت مشخص شده از ابتدای سالجاری دردستور کار حوزه عمران شهرداری قرارگرفته که شامل تمامی معابر شهرک امید و شهرک صنعتی و روستاهای واقع درحریم و محور اصلی شهر و بهسازی معابر شهر می باشد و همچنین باتوجه به اجرای عملیات شبکه جمع آوری فاضلاب شهر،بهسازی معابر شهرپس از اتمام عملیات شبکه فاضلاب انجام می‌گردد.

انتهای پیام/

آدرس: ملارد، صفادشت، بلوار امام خمینی (ره)، شهرداری صفادشت

تلفن: 3-02165432550

ایمیل: info@safadasht.ir