صفادشت، شهر سالم با رویکرد حیات بخشی پایدار

https://safadasht.ir/?p=11943

محمدعلی کریمی شهردار صفادشت گفت: شهرایمن وامن ، دسترسی مردم به خدمات واطلاعات، تعادل بخشی  به شهر، سازگاری کاربری‌ها، بهره‌وری اقتصادی ،هویت شهر ، افزایش حس تعلق شهروندان ، زیبایی شهر ، تنوع درشهر ، توجه به اوقات فراغت و وقت آزاد شهروندان ،پویایی وتوسعه منظم شهر،افزایش مشارکت مردمی ،جلسات  بخش پایدار شهر ، توجه به مسائل زیست محیطی مهم‌ترین ویژگی‌های یک شهر سالم می‌باشد.
قراوی

به گزارش روابط عمومی  شهرداری صفادشت محمد علی کریمی شهردار صفادشت  گفت: تمام فعالیت‌ها و اقداماتی که موجب ارتقای سلامت فکری، جسمی، معنوی شهروندان می‌شود مدنظر طرح «شهر سالم » است.

کریمی با تأکید بر لزوم مشارکت مردم و دستگاه‌های اجرایی در راستای تحقق شهر سالم گفت:  شهرداری صفادشت آماده همکاری در اجرای طرح‌های مختلفی است که در جهت ارتقای سطح ایمنی و زندگی شهروندان برنامه‌ریزی‌شده باشد.

کریمی در ادامه با بیان اینکه شهرداری صفادشت به دنبال افزایش حس مسئولیت اجتماعی برای ساختن شهری توسعه‌یافته است افزود :شهرداری صفادشت توانسته با مشارکت مردم و خیرین طرح احداث ۲۳ مدرسه با ۲۴۵کلاس را در راستای ارتقای سرانه‌های آموزشی شهر و روستاهای حریم به اجرا گذارد.

وی ادامه داد: مطالعات طرح شهر سالم صفادشت درسال گذشته توسط مشاورین خبره ومتخصص تهیه شده است وتمامی برنامه های عمرانی وفرهنگی و اجتماعی شهرداری درجهت تحقق شهرسالم صفادشت می باشد.و در همین راستا تاکنون مدیریت شهری صفادشت با شروع عملیات اجرایی شبکه جمع‌آوری و تصفیه فاضلاب شهری و مشارکت در طرح حمل‌ونقل ریلی غرب استان گام‌های نخست برای تحقق  شهری سالم را برداشته است.

شهردار صفادشت با اشاره به اهمیت هویت‌بخشی به شهر گفت:  با توجه به تصویب شهر صفادشت در ۳۰ اردیبهشت سال ۱۳۷۷درهیئت دولت  و با مصوبه شورای اسلامی شهر صفادشت همه ساله این روز با نام روز صفادشت در راستای معرفی ظرفیت های شهر صفادشت در حوزه های اقتصادی ، سرمایه گذاری و فرهنگی و همچنین احساس تعلق و تعاون شهروندان نامگذاری گردیده تا با افزایش حس تعلق و تعاون شهروندان، نیز در توسعه و آبادانی شهر صفادشت سهیم باشند.

انتهای پیام/

آدرس: ملارد، صفادشت، بلوار امام خمینی (ره)، شهرداری صفادشت

تلفن: 3-02165432550

ایمیل: info@safadasht.ir