صف معترضین و اغتشاشگران در جمهوری اسلامی ایران از هم جداست

https://safadasht.ir/?p=9795

رسایی گفت : صف معترضین و اغتشاشگران در جمهوری اسلامی ایران از هم جداست اما در اتفاقات و حوادث ایام اخیر پس از حادثه شاه‌چراغ نشانه‌ای از اعتراض نیست و دشمن با اهداف پلید خود قصد دارد کشور را به آشوب بکشد.
photo_2022-11-21_08-46-10

به گزارش روابط عمومی شهرداری صفادشت، مراسم یادبود شهدای امنیت به یاد شهید مرتضی ابراهیمی و شهید مصطفی رضایی و شهدای دانش‌آموز حادثه تروریستی حرم شاه‌چراغ و شهدای ایذه با حضور خانواده معظم شهدا، جابر کریمی فرماندار ملارد، حجت‌الاسلام خوبرو امام‌جمعه، جمعی از مسئولان شهرستان و بسیجیان عصر یکشنبه ۲۹ آبان در فرهنگسرای بعثت صفادشت برگزار شد.

حجت الاسلام حمید رسایی در این مراسم اظهار کرد: یکی از فلسفه‌های رشد بشر، ابتلا و امتحان است و در زندگی شخصی و اجتماعی با آن مواجه هستیم و برای هر کدام تکلیف داریم.

وی گفت: اگر دین خدا مورد خطر قرار گرفت و تعرضی به احکام الهی شد کمترین تکلیف خون‌دل‌خوردن است.

رسایی ادامه داد: شهدای امنیت با نگاه الهی و برای دفاع از دین زیر پرچم ولایت‌فقیه از محل زندگی خود نیز دور شده و در نقاط مختلف کشور و فرامرزها مجاهدانه ایستادند و دفاع کردند.

وی گفت: در دوران انقلاب اسلامی اتفاقات بسیاری افتاد و شهدایی مانند شهید آرمان و شهید روح‌الله عجمیان و دیگر شهدا را مانند شهدای دهه شصت به شهادت رساندند.

رسایی ادامه داد: وقتی با انواع سلاح‌های گرم و سرد به اسم اغتشاش ناامنی ایجاد می‌کنند و اسلام و شهدا را نمی‌فهمند، باید نیروها را مجهزتر کرد. به‌وجودآمدن جنگ داخلی، اختلافات درونی و طراحی درگیری در بازی فوتبال و کشته‌سازی‌ها از اهداف دشمن است و انواع کارها را انجام می‌دهند و به لباس روحانیت نیز توهین و بی‌احترامی کردند چون از ترویج دین هراس دارند.

وی خاطرنشان کرد: جنگ ترکیبی بخشی در فضای مجازی و القای آشوب‌ها و درگیری‌ها به مخاطب است و فیلم‌های اندکی که به رسانه‌های معاند ارسال می‌شود را تکرار می‌کنند تا به جامعه روحانیت و مدافع دین لطمه بزنند؛ اما به هدف خود نخواهند رسید.

رسایی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ابرقدرت دنیاست و سازمان‌های بین‌المللی، نفوذی‌های مختلف، نظام مالی و نظامی را علیه ایران به کار گرفته‌اند و این مهم نشان‌دهنده قدرتمندی کشور است.

این مراسم در گرامیداشت هفته بسیج مراسم یادواره شهدای امنیت با حضور خانواده معظم شهدا، اقشار مختلف مردم و مسئولین شهرستانی در فرهنگسرای بعثت شهرداری صفادشت برگزار شد.

انتهای پیام/

آدرس: ملارد، صفادشت، بلوار امام خمینی (ره)، شهرداری صفادشت

تلفن: 3-02165432550

ایمیل: info@safadasht.ir