ملارد میزبان اختتامیه هفتمین جام قهرمانان بازی های ویدیوئی استان تهران 

https://safadasht.ir/?p=9902

آیین اختتامیه هفتمین جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی استان تهران با حضور مسئولان استانی و مدیران بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در سالن شهید شکری بعثت صفادشت برگزار و منتخبان آن معرفی شدند.
photo_2022-12-03_08-06-08

به گزارش روابط عمومی شهرداری صفادشت ، این رویداد از سوی بنیاد ملی بازی های رایانه ای همزمان در ۶ استان کشور در ۲ بخش حضوری و بازیهای ایرانی آنلاین از ۴ آذر برگزار و شامگاه جمعه ۱۱ آذر با معرفی برترین‌ها به کار خود در استان تهران پایان داد.

براساس این گزارش، ۲۸۰ نفر در سطح گیم نت های شهرستان های استان تهران و بیش از یک هزار نفر در بخش دانش آموزان مدارس شهرستان ملارد در این دوره از رقابتهای بازیهای ویدیویی باهم به رقابت پرداختند.
در آئین اختتامیه این بازی ها، جابر کریمی فرماندار ملارد، خراسانی زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران، جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، تیموری زاده مدیر کل منطقه ۶ مخابرات استان تهران، حاجی هاشمی، مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای، حجت الاسلام خوبرو امام جمعه بخش صفادشت و جمعی دیگر از مسئولان استانی و محلی حضور داشتند.
شایان ذکر است، مجموع جوایز بازیهای موبایلی ایرانی و فیفا در سطح ۶ استان کشور مبلغ ۵ میلیارد ریال بود که به منتخبان اهداء گردید.

انتهای پیام/

آدرس: ملارد، صفادشت، بلوار امام خمینی (ره)، شهرداری صفادشت

تلفن: 3-02165432550

ایمیل: info@safadasht.ir