نماهنگ / تجلیل از ۶۵ بازنشسته فرهنگی در صفادشت

همزمان با هفته معلم و در راستای قدرشناسی از زحمات معلمان بازنشسته شهر صفادشت، طی مراسمی با حضور جمعی از پیشکسوتان فرهنگی اجتماعی شهر، از ۶۵ معلم بازنشسته صفادشت تقدیر گردید.

به گزارش روابط عمومی شهرداری صفادشت  ، غلامحسین خدایار در همایش تجلیل از بازنشستگان فرهنگی این صفادشت که به مناسبت بزرگداشت هفته مقام معلم در سالن همایش های شورای شهر صفادشت برگزار شد، اظهار کرد: معلمان انسان‌های فرهیخته، با شرافت‌ترین و مسئولیت‌پذیرترین قشر جامعه هستند.

وی با بیان اینکه بازنشستگان فرهنگی سرمایه‌ها و گنجینه‌های ارزشمند جامعه هستند، افزود: این قشر اگر دیروز معلم کلاس بودند، امروز معلم و الگوی جامعه هستند که باید از ظرفیت و تجارب آن‌ها نهایت استفاده را ببریم.

رئیس شورای شهر صفادشت با بیان اینکه برای معلمان عزیز ما بازنشستگی معنا ندارد، گفت: بازنشستگی پایان کار نیست بلکه شروع و آغازی دیگر برای کوشش است، ممکن است معلمان آموزش‌وپرورش بازنشسته شوند اما مسیر تعلیم و تربیت هرگز بازنشسته نمی‌شود.

در آیین گرامیداشت مقام معلم از ۷۱۲ فرهنگی شاغل در مدارس شهر صفادشت مه در پایان این مراسم نیز  ۶۵ نفر از بازنشستگان فرهنگی که بیش از ۱۰ سال سابقه تدریس در صفادشت داشتند تجلیل شدند.

شایان ذکر است سخنرانی مسئولین، خاطره گویی معلمین از دوران تدریس ،اجرای موسیقی زنده سنتی توسط هنرمند صفادشتی و پخش نماهنگ از جمله برنامه های این مراسم بود ودر پایان لوح تقدیر تقدیم معلمان گرانقدر گردید.

https://www.aparat.com/v/BkKix

 

آدرس: ملارد، صفادشت، بلوار امام خمینی (ره)، شهرداری صفادشت

تلفن: 3-02165432550

ایمیل: info@safadasht.ir