پیاده روی خانوادگی در صفادشت

https://safadasht.ir/?p=11671

همایش پیاده‌روی خانوادگی صبح و نشاط با هدف توسعه ورزش همگانی و ایجاد نشاط در خانواده‌ها در آستانه 30 اردیبهشت روز صفادشت برگزار شد.
DJI_0876

به گزارش روابط عمومی شهرداری صفادشت  ، در این همایش خانوادگی شهروندان صفادشتی مسیر ۵ کیلومتری میدان نبی اکرم (ص)  تا گلزار شهدای گمنام این شهر را پیاده روی کردند.

شهردار صفادشت با اشاره به تصویب ارتقا شهر صفادشت در ۳۰ اردیبهشت سال ۱۳۷۷ و با مصوبه شورای اسلامی شهر صفادشت همه ساله این روز با نام روز صفادشت در راستای معرفی ظرفیت های شهر صفادشت در حوزه های اقتصادی ، سرمایه گذاری و فرهنگی و همچنین  احساس تعلق شهروندان نامگذاری گردیده تا شهروندان نیز در توسعه و آبادانی شهر صفادشت سهیم باشند

کریمی با بیان این که یکی از سیاست‌های شهرداری صفادشت توجه به فرهنگسازی ورزش همگانی در میان شهروندان است، تصریح کرد: در این راستا برنامه‌های متنوعی از جمله همایش پیاده‌روی خانوادگی، دوچرخه‌سواری و ورزش‌های صبحگاهی در شهر صفادشت برگزار شده است.

وی با تاکید بر افزود: سلامت و نشاط اجتماعی و تحکیم بنیان خانواده از مهم ترین اهداف این پیاده روی خانوادگی است.

در پایان این مراسم به شرکت کنندگان این مراسم جوایز نفیسی شامل ۲ هزینه سفر به کربلای معلی، ۸ هزینه کمک هزینه سفر مشهد مقدس، ۸ دستگاه دوچرخه، ۸ دستگاه گوشی تلفن همراه ، ۱۰ دستگاه جاروبرقی، ۸ دستگاه چای ساز و ده‌ها جوایز غیر نقدی دیگر اهداء شد.

 

انتهای پیام/

آدرس: ملارد، صفادشت، بلوار امام خمینی (ره)، شهرداری صفادشت

تلفن: 3-02165432550

ایمیل: info@safadasht.ir