پیام سرپرست آتش نشانی صفادشت به شهروندان در چهارشنبه سوری

https://safadasht.ir/?p=14447

photo10281730332

روح الله کاظمی سرپرست آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری صفادشت باتوجه به نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال گفت: چهارشنبه سوری شبی است که میتوان با رعایت نکاتی ساده و آسان آنرا به شبی خاطره ساز،بیاد ماندنی و مفرح تبدیل نمود و یااینکه با بی تدبیری ،عدم کنترل رفتار های تکانشی و غیر معقول آن را به شبی سیاه و دردآور برای خود و سایرین مبدل ساخت.

وی با بیان اینکه متاسفانه هرساله در این ایام شاهدسوانح وحوادثی دلخراش هستیم افزود:استفاده از مواد محترقه مانند ترقه و فشفشه همواره احتمال انفجار این مواد را در شرایط و حالات پیش بینی نشده فراهم می سازد و همچنین آلودگی شدید صوتی،استرس و تشنج های روحی،خسارات مالی و صدمات جانی و در برخی از موارد فوت افراد،ره آورد برگزاری غیر متعارف و غیر اصولی این مراسم می باشد.

کاظمی همچنین اظهار داشت،بالاترین آمار آسیب دیدگان افراد تماشاچی و عبوری و بیشترین اعضای صدمه دیده دست، صورت و چشم اشخاص می باشد.

وی درپایان ابراز امیدواری کردتا شهروندان عزیزشهرصفادشت بارعایت ضوابط و هشدارهای ایمنی و درنظر گرفتن تجربیات دردآور دیگران و آگاه ساختن فرزندان خود از خطرات مواد محترقه و پر خطر انفجاری، سهم بسزائی در کاهش وقوع حوادث داشته و شاهد برپایی جشن چهارشنبه سوری توأم با شادی و نشاط باشیم.

انتهای پیام/

آدرس: ملارد، صفادشت، بلوار امام خمینی (ره)، شهرداری صفادشت

تلفن: 3-02165432550

ایمیل: info@safadasht.ir