شهرک صنعتی صفادشت

بر اساس ضوابط کسب پروانه بهره برداری ویژه شهرک های صنعتی غیردولتی مربوط به سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و منطبق بر مصوبه ۲۵ دی ماه ۱۳۸۹ هیئت وزیران، شهرک صنعتی صفادشت به عنوان شهرک صنعتی غیردولتی ثبت رسمی شد . بر این اساس شرکت خدماتی “شهرک صنعتی غیر دولتی صفادشت” مجاز به بهره برداری از شهرک غیر دولتی صنعتی صفادشت شد.

گفتنی است فاز اول این شهرک در زمینی به مساحت کل ۲۹۵ هکتار مصوب شده بود که شامل ۲۱۷ هکتار زمین صنعتی، ۵ هکتار زمین خدماتی ، ۵۴ هکتار معابر و ۱۹ هکتار فضای سبز بوده است.

سپس با پیگیری های بعمل آمده و تلاش مسئولین محترم استان و شهرستان فاز دوم شهرک مطابق با بند ۵ مصوبه شورای برنامه ریزی (توسعه) استان تهران مورخ ۱۰/۱۲/۹۴ به مساحت ۸۰۰ هکتار به تائید و تصویب رسید و با عنایت به موقعیت مناسب شهرک در نزدیکی به پایتخت و دیگر مزیتهای نسبی مور استقبال صنعتگران قرار گرفت و به سرعت موجب گردید ساخت و توسعه واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی صفادشت انجام پذیرد.

شهرک صنعتی غیر دولتی صفادشت با بیش از ۴۵۰ شرکت واحد تولیدی فعال و اشتغال زایی بیش از ۲۰ هزار نفر به صورت مستقیم سهم بسزایی در رونق اقتصادی  غرب استان تهران ایفا کرده است .

 

آدرس: ملارد، صفادشت، بلوار امام خمینی (ره)، شهرداری صفادشت

تلفن: 3-02165432550

ایمیل: info@safadasht.ir